уторак, 21. јул 2015.

Pesme na poklon

Dragi moji, na ovom blogu ja  sa vama uvek  komuniciram   na  neki svoj način. Ne umem da  napišem nešto po porudžbini. O čemu god da je  reč,  to mora biti deo mene,  zato i   povremeno kad je uz temu pogodno dodam pesmu. Ovaj put  na poklon od mene dve nove pesme, tek napisane, za promenu.


Strepnja

Dođe mi sa jutrom tvoj glas,
zaječaše zvona uspavana,
izmamiše priznanje potisnuto 
od sebe duboko sakriveno
i samo osmeh strepnje  krenu,
da tako razgolićenu
ne izdaš me.

Autor: Biljana Đorđević





Ranjiva

Da sam htela
drugačije da opišem te,
ne bi umela,
niti htela,
jer opirala sam se
da priznam,
jer tako sam naučena.
I život ti dnevno
nove izazive nudi,
pa ti sad hajde
pametna budi,
zakorači u izazov novi,
kad još te onaj stari boli
i na sebe se ljutim   
što uvek više boli .
I ranjiva tada ko srna
da bi sebe od  sebe zaštitila,
ne priznajem ni za živu glavu,
da me opet neki  talasi pokreću 
i nežno ka tebi vuku.

Autor: Biljana Đorđević





 Do sledećeg  pisanja  pozdravljam Vas i naravno uvek sam tu  za Vas zbog CaliVite 
 
 




Vaša Biljana

 Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97        i        062 177 18 59
Moj kodni broj:  3814322648  


 

Нема коментара:

Постави коментар