уторак, 20. јун 2017.

Povratak

 Dragi moji nije me dugo bilo sa Vama i toliko toga imam Vam reći ali za početak da Vas pozdravim sa mojom pesmom  sa željom da se naše druženje nastavi u zdravlju i sreći .





















 Ljubavi moja

 Opet  tebi pišem dušo moja 
jer željno se budim 
da ugledam plavetnu nežnost oka tvog 
da osetim dodir što damare budi
i vatru ko buktinju pali 
što gori a ne boli, ne peče 
već životnu radost priziva i prija 
ko vetar prolećni, 
ko kiše majske 
ko Sunce posle zime i mraza  jutarnjeg 
ko topla reč prijatelja 
i svetlost na kraju tunela.
Opet tebi pišem 
jer tebi se radujem
snove moje bojiš 
i u stvarnost pretvaraš
i dok gorim vatrom nevidljivom 
a tebi znanom  jer je pališ
izazov novi dok postavljaš
poljupcima budiš i rečima miluješ
plavetna nežnost oka tvog 
je dar meni  kome se radujem. 





 Veliki pozdrav  svima Vama koji čitate koji me niste zaboravili  i koji ste me možda očekivali. moj broj je  i dalje isti na koji me možete kontaktirati i pitati me  sve  ono što Vas zanima u vezi suplemenata kompanije  CaliVita  ili mi pisati pa ću Vam odgovoriti.  0616227597

Нема коментара:

Постави коментар