четвртак, 31. јул 2014.

JULI - KAD ŽELJE SE PROBUDE :)


  Juli, juli, juli... mesec koji je za mene uvek bio najinspirativniji, prepun događaja, slobode, novih ideja... bezbroj inovacija. Ustajanje u cik zore nikad mi nije predstavljalo problem.Volim da budim zoru ili ona mene nekako i ne znam više ko prvi koga ugleda i zahvalim se, sa radošću dan dočekam. Ta jutra dok možda većina spava, oseti se mir, jedna fina energija koja počinje da kruži, obuzima mi telo i ja sa mislima iz sanjanih snova krećem da osvajam dan.



 Sećam se detinjstva, mladosti, bosih noga po pesku niz reku, tumaranja uzvodno sa samo par komadića garderobe i osećaja slobode pokreta. Teskoba zimskih kaputa je otišla sa martom, do maja su i džemperi zauzeli mesto na dnu ormara, juna se završila školska godina i juli se daje obilato. Tada... sve peva, šarene pijace,  kupališta duž reke, šarenilo boja, obilje mirisa zrelog voća, krenu i ulični prodavci pečenog kukuruza, počinju vašari, raskoš...sećanja se nižu. Ređaju se emocije ko  note sa dirke klavira, juli, juli... Dopire do mene pesma "Juli je mesec žut kada putuje pola nacije, u vozi ni za lek nema mesta bez rezervacije... Jedan Saša iz voza  mi..."




  Ljubav. Ljubav u julu. Kad na Suncu obasjani otopimo zimske brige, razgaljeni, razneženi poželimo da  na plaži ispišemo ime njegovo i urežemo na drvetu, najbolje se primi i da budimo tišinu noći uzdasima, da osvanemo i svežina Zore da nas privije uz njegovo telo, i... zagrljeni i ugrejani zagrljajem zaspimo... i Sunce nas toplotom miluje i traži da ga pozdravimo... i opet i opet.



Sada dok pišem ovo juli je... 3o. Mesec snova ističe nam kroz prste,dočekala sam zoru u zagrljaju moje ljubavi, popili smo  jutarnju kafu, pratila ga onda pogledom sa ulaznih vrata dok se gipkim pokretima ko mačka kreće kroz dvoriše otvara kapiju  i odlazi niz ulicu, na posao. Stojim minut, dva dok skroz sklizne iz vidika i vraćam se. Čeka me moja stolica, blog i druženje sa vama. Muzika popunjava prostor , omiljene  fine note dok radim, kreće upravo i Joe Dassin - L'été Indien iz davne 1975 i preslušaavam juli. Šta mi je juli doneo??? Koje izazove... i koliko sam uspela da odgovorim na njih?Prebiram po datumima sa osmehom, nižu se jedan za drugim, porodični, srećni.  Danas 3o-ti juli je punih 3 meseci druženja sa vama.
     Meni je proletelo, jedno fino iskustvo, potpuno neočekivano da ću sa tolikim brojem vas da menjam misli, ideje. Doduše priželjkivala sam, želela sam da vas bude što više, iz svih krajeva, sa različitim željama, sa mnoštvom želja, sa snovima beskrajnim i velikim  i da zajedno koračamo da ostvarujemo iste. CaliVita nam daje rešenja, sistem, alat, pomoć, kroz obuku, CD -e , video, seminare, prevozno sredstvo do svih naših ciljeva. Naše je samo da to poželimo, da se zrno humanosti koje u svima klija napoji željom da procveta da zagrlimo sve alate da čvrsto ih prigrlimo i koristimo, da informišemo nama drage ljude, da ozdravimo, da dajemo, da bi nam se vratilo... mnogostruko. 
     To možemo zajedno svakako. Evo ja pružam ruku ka tebi koji sanjaš i kažem: Da li si se dovoljno potrudio?  Na ovom svetu  smo došli sa zadatkom. 
Da li zadatak korektno obavljamo? 
 Jesi li svestan zadatka? Mi smo prolazni, trebamo ostaviti na ovoj planeti deo nas, kako će da nas pamte? Da nisi tražio izgovore za svoje neuspehe i sad ne smeš da kreneš opet iznova? Možda nisi imao dovoljno alata. podršku? Usudi se , pruži korak, da kad odemo ostavimo trag svojim naslednicima, deci , pokolenima iza nas,   Snovi nas čekaju i niko ne može da ih ostvari umesto nas samih. Ovo je šansa. 
Pišite mi. 
Javite se. 
Preporučiću vas kompaniji, uputiću na alate, recite mi o čemu bi ste voleli da pišem , na koju temu . Možete i vi pisati. Proizvodi govore sami za sebe, sami se reklamiraju, kvalitet ih odaje , čim krenete sa korišćenjem bićete oduševljeni i to će vas pokrenutu, vera da deluju, da poboljšavaju zdravlje, daće vam nadu da imate mogućnosti da svoje snove počnete i da živite. Da...da vraćaju osmeh na lice jer najpravedniji  je sistem isplate. Možete se registrovati i 2 godine posle mene a da imate vrlo brzo veću zaradu od mene.Meni će biti drago, prevazilazite učitelja , divno! ... trudiću se još više da budete sve bolji i bolji i bolji. Verujte mi. Najpravedniji sistem. 
Gospodin Matis Šandor ako ukucate na you tube  njegove ime, naći ćete obilje informacija, otkrićete deo istine, sklopiće vam se mozaik. 
Zašto CaliVita?  
Zar toliko vredi ? Registrovan je kao 38ooo korisnik proizvoda  a postao je najuspešniji čovek u Evropi. 
Da li vredi? 
Da li vredi imati slobodu, finansijsko zdravlje? 
Pišite mi, dajte predloge, pišite koliko vam novca treba za to što želite, ponudiću vam plan po kome ako radite, možete zaraditi toliko . Vi odlučujete. Usudite se da date šansu sebi i svojim najdražim.  

 

Usudi se

Usudi se da korak pružiš duži,
veći, sigurniji
i dva i tri  i nemoj stajati,
bar  dugo ne ,
samo tren, 
dok osvrneš se,
da nekom osmeh pružiš.

Usudi se da ljubav daš,
nek srcem zavlada, 
snove da oživi.

Usudi se da sanjaš
i da ka snovima kreneš,
da ostvariš ih
i zato usudi se  da
korak pružiš duži,
veći, sigurniji
i dva i tri  i nemoj stajati.  
Usudi se da budna sanjaš
dozoli da želja te ponese,
poveruj i stići ćeš
gde snovi stvarnost postaju.


autor: Biljana Đorđević

Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648




Do sledećeg bloga pozdravljam vas 
Vaša Biljana


4 коментара:

  1. Bas mi je drago Biljo, sto si i kroz blog pronasla smisao,kako se covek moze osetiti svrsishodnijim...posto znam o cemu pises, pogotovu kad je rec o Caliviti, mogu samo da potvrdim tvoje reci, jer sam osam godina sa Calivitom, i od jednog sasvim prosecnog zivota, za samo par meseci, ali profesonalnog pristupa poslu, nas zivot se kvalitativno menjao, a danas zaista , resili smo mnoge porodicne finansijske potrebe, i poneke od zelja saradjujuci sa ovom divnom companijom
    Svima je od srca perporucujem,i naravno Biljanu, kao naseg prijatelja i saradnika, i osobu sa kojom je zadovoljstvo saradjivati...Hvala Ti Biljo na poverenju, zelim Ti ostvarenje Tvojih snova...
    ANDJELKOVICI

    ОдговориИзбриши
  2. Najpoetiskiji opis Calivite international,sto govori da imas i knjizevnu notu u sebi.Iskoristi!
    Dr.M.Bab

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Mirjana , to je najmanje što sam mogla učiniti za kopaniju koja je ponudila sve, zdravlje, uspeh, novac, prijateljstvo, profesionalnost i sigurnost kroz pasivnu zaradu koja je nasledna. Kompaniju koja sanja sa nama i raduje se našem rastu.

    ОдговориИзбриши