петак, 20. јун 2014.

Kako da snove živite

Vreme promiče, klizi dan za danom ko zrnca peska niz peščani sat. Koje me je zrce dotaklo sad ? Koja misao me vodi da želiim baš to i da pitam se šta još? Šta još da uradim danas, da još jedan korak budem bliže tebi koji sanjaš?   Kako da zagrlim dušu tvoju i da se ona raznežena pruži na tvom dlanu i da kažeš mi ... Da, i ja hoću da svoj san živim.  I evo hitam da pokušam opet  i još mnogo mnogo puta ću, da dodjem do tebe, ti koji sanjaš i koji željno očekuješ da  da  kažeš. Rasprostrću  ćilim šareni sa hiljadu mogućnosti ,  t i  odaberi koji  želiš i onda polako, korak po korak na stepenik viši do tamo gde počinju snovi da se žive.




         Ne dozvolite da se u vremenu zaglavite, neka ono za vas radi. Opustite se i sanjajte, izvucite snove ispod tepiha što ste ih sakrili, u trenucima nemoći  jer vi to možete. Sanjate što god da  je realno finansijski ostvarivo i znajte možete, jer prevozno sredstvo do tamo postoji.




Ako vam je lakše da pobegnete negde gde vas niko ne vidi jer bojite se da će vam se rugati zato što ste sanjar ismejaće vas možda, možda mislite, ma ja sam rodjen samo da se mučim i tako ću celog života ne mogu ja više od ovoga , varate se ali vi to sebi treba da kažete . Evo ja ću vam dozvoliti da u ovom šumarku ovde u ovom zelenilu zaronite , opustite se i dozvolite sebi luksuz da poverujete da možete i uspećete.




            Ogrejaće Vas Sunce kroz krošnje. Vidite, jačina zraka probija se do najdubljeg kutka u šumi obasjava  ili Vama  možda više odgovara ovako nešto :




       Sanjajte  i zapišite sve ono što ste priželjkivali kao dete, dete nema granice i ograničenja im mi postavljamo, budite dete na trenutak i zapišite jer to je ono što će vas voditi to će vama biti putokaz . Želim vam lepe i jake snove.  Da li Vam se desilo nekad da nešto poželite toliko jako da boli i znate da nemate mogućnosti za tako nešto i onda vas boli još jače ali u dubini duše vi to želite svom snagom, celom svojom dušom , vi se sa tom željom budite i odlazite na spavanje i desi se . Poslali ste svoje vibracije u kosmos kao da je to što želite već ostvareno i kažete  :  "Ne mogu da verujem uspelo mi je , uspelo, desilo se". I može opet, i opet i uvek . Samo onda kad nešto jako želite  uz blagoslov dobićete.



      Vreme promiče, žuri, čini mi se a ko da je juče bilo još uvek me greje  blistavi osmeh, osmeh žene , mentora , žene koja je pokrenula milione svojom blagošću , toplinom i snagom 31.maja u Nišu nam je  bila gošća Zlatna Palma  prim.dr. IRENA V. RADOJEVIĆ



                                       KADA STE ZADNJI PUT VIDELI OVAKAV OSMEH???



DA LI BI STE VOLELI DA VAM TO BUDE UČITELJ? DA UČITE OD ONIH KOJI SU USPEŠNI KOJI SU DELOM POKAZALI I KOJI IMAJU VOLJE I SNAGE DA SA VAMA PODELE ZNANJE DA I VI SAZNATE KAKO DOĆI DO REZULTATA DA SE MOGU SNOVI ŽIVETI , JER ONA SVOJE SNOVE NE SANJA VIŠE ONA IH ŽIVI.
 

OVO JE BIO SAMO MALI DELIĆ PAŽNJE NEKOM JAKO DRAGOM KO JE TOLIKO MNOGO LJUBAVI SVIMA NAMA DAO I NESEBIČNO PRUŽAO POMOĆ KAD GOD TO ZATREBA.

I NARAVNO NISMO MOGLI DA ODOLIMO DA SE NE FOTOGRAFIŠEMO GRUPNO
 





A I SALA JE BILA PREPUNA


SVI SU NETREMICE SLUŠALI  I UPIJALI SVAKU IZGOVORENU REČ, MNOGI ZAPISIVALI

 IMALO SE ŠTA ČUTI I NAUČITI
ALI NE ŽELIM JA VAMA SADA PREPRIČAVATI DO DETALJA, ONO ŠTO MENE TAKNE NEĆE VAS , JER SVI SMO RAZLIČITI, JA SAMO ŽELIM DA VAM KAŽEM DA MENE OD SASTANKA DO SASTANKA GREJU REČI  LJUDI KOJI NA DELIMA POKAZUJU NE SAMO PRIČOM , KOJI NAS UČE KAKO , PUTEM KOJI SU ONI PROŠLI I ZAOBIŠLI PREPREKE , PREVAZIŠLI, DA MI MOŽEMO BEZBEDNO IĆI.

OVAKO OBASJAVAJU PUT



Ako želite da ih upoznate, možete i u svom gradu ili u najbližem gradu,  vašeg mesta boravka.
 Info večeri  kompanija  Calivita organizuje u više gradova u Srbiji . Sem Niša  , možete ih videti  u 

Leskovcu  14. jula , 11. avgusta od 18 h u centru za ekonomiku domaćinstva

Priboju o5. jula  i o2.avgusta od 18 h  u Gimnaziji                                                   

Pančevu  25.juna , 30.jula , pa potom 25.avgusta od 18h u domu vojske           

Zrenjaninu 15.jula ,  19.avgusta  od 18 hotel Vojvodina                    

Subotici 16.jula,   2o.avgusta  od 17 h na otvorenom univerzitetu   

Beogradu 17.jula , 21.avgusta od 18h Hotel Crown Plaza

Novom Sadu  14.jula, 11.avgusta od 18 h "Cali centar" Hadži Ruvimova 42

Bečeju 24.juna, 12.avgusta od 17 h Zemljoradnička zadruga  Novosadska 2

Kanjiži o1.avgusta od 18 h  konferencijska sala banjskog lečilišta

Senti 11.jula,  15.avgusta  od 18 h  u zgradi Opštine , sala Andruško  

Kikindi  04.jula, 27.avgusta od 18 h  u Bela Vila , Svetosavska 178

Temerinu 10.jula, 14.avgusta  od 18 h  u Omladinskom domu

Sremskoj Mitrovici 24.juna, 22.jula i 26.avgusta od 18 h  u restoranu "Fortuna"      
        
Novom Pazaru 19.jula, 23.avgusta od 18 h  u Gimnaziji                
                                      
 i da najavim  i za Niš  u Regionalnom centru za obrazovanje, Pariske komune bb  info večeri biće 28.juna , 26.jula, i 3o.avgusta od 18h.

D           O           B         R         O         D         O          Š            L            I 



 U KOM GOD GRADU DA ĆETE OTIĆI, JAVITE MI SE,  MOJ KONTAKT IMATE, ALI EVO OPET



      biljanadjordjevic1965@hotmail.com 

tel. o61   622   75    97





2 коментара:

  1. Hvala Ti Biljana na divnim porukama , informacije su Ti ZLATA vredne...,
    Zelim Ti uspeh u svemu sto cinis i sto zelis....
    SRECNO
    BLOG TI JE PRAVO BOGATSTVO
    ZORAN

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Vama što pratite, hvala na željama. Želim i ja Vama svako dobro u životu.

    ОдговориИзбриши