недеља, 17. август 2014.

KAKO DO ŽELJENIH KILOGRAMA PREMA KRVNOJ GRUPI


Dragi moji kada sam pisala da u saradnji sa CaliVitom doživljavam samo pozitivne stvari i da me uvek iznova oduševe postupci mojih mentora ne znam koliko sam uspela da Vam dočaram. Evo jedne divne saradnje. Prezentaija dr. Tijane Antin Pavlović a sve zbog vas  da budete srećni u svojoj koži.


 
 


























Do sledećeg bloga pozdravljam vas

Vaša Biljana 












Obaveštenja i porudžbine:  
biljanadjordjevic1965@hotmail.com 

Telefon 061 622 75 97 
Moj kodni broj: 3814322648




1 коментар:

  1. Hvala Ti Biljo, ... Odlicna su iskustva kod korisnika za ovih 8 godina..., Nakon dobre detoxikacije, uz fizicku aktivnost, pozitivan mentalni stav..., rezultati su odlicni.
    Ono sto su navodi i iskustva dr Stepica, generala u penziji , sa 4 specijalizacije, su da je od 4h, do 12h, pozeljno koristiti voce , salate, sirovu hranu, i vodu, zbog enzima, tad inace nasa jetra radi detoxikaciju, nakon toga moze se koristiti termicki obradjena hrane, sa nemesanjem belancevina i ugljenih hidrata, ali da se prvo unose enzimi putem sveze salate, sa limunovim sokom umesto soli, i maslinovim uljem. Sa unosom hrane zavrsiti do 20h, i omoguciti dobro varenje i iskoriscenje unete hrane.....
    Srdacan pozdrav...

    ОдговориИзбриши