петак, 15. август 2014.

Pobedite alergiju! ISKUSTVA



Pobedite alergiju! ISKUSTVA






Kijanje, crvenilo očiju i curi Vam nos? Ne samo Vi i Vaša okolina patite od alergije, već i mnogi drugi. Pročitajte priče nekih naših članova, i otkrijte kako su se oni rešili neprijatnih simptoma.
Pored alergije na hranu, kod mene su se razvile i brojne druge alergije na određene lekove, kao i na polen (trava, drveće, cveće, prašina i perje). Često je dolazilo do gušenja, i zbog toga nisam mogla normalno ni da spavam, često su mi suzile oči i curilo mi je iz nosa. Isprobala sam sam zaista puno vrsta kapi za oči i raznih sprejeva za nos, kada mi je Andrea Farkaš preporučila da isprobam jednu prema njenoj preporuci lično meni prilagođenu kuru, zahvaljujući kojoj sam se najzad osećala odlično.
Kako bi prevenirala pojavu simptoma, svako jutro uzimam po jednu tabletu ili kapsulu C-1000 Plus,MagneZiB6, Omega 3 Concentrate i D-drops. Ukoliko se simptomi pojačaju, tada i ja povećavam količine suplemenata koje uzimam.
Ja moje lekove više uopšte ne uzimam. Bolje dišem, dobijam više kiseonika i uopšteno se mnogo bolje osećam. Najzad imam razlog da se zaista od srca osmehujem, a i deca su dobila jednu potpunu novu majku.
Zahvaljujući CaliViti i zdravstveno stanje mog osmogodišnjeg sina se poboljšalo. Jako puno se gušio zbog svoje alergije, stalno je bio prehlađen, a stalno prisutno zapaljenje mu je dovelo i do inflamacije uha. U škol
i na fizičkom je jako teško podnosio opterećenje, uvek je morao koristiti svoju pumpicu, a na časovima je imao problem sa koncentracijom, pošto je od silnih lekova na žalost imao stalni osećaj pospanosti.
Otkako redovno uzima CaliVita proizvode, rezultati u školi, kao i stepen koncentracije su se značajno poboljšali, a pored toga, popravio je i svoje ocene. Na časovima fizičkog vaspitanja ostvaruje bolje rezultate, pošto mu se povećala izdržljivost, i zato što se više ne guši. Od prethodno korišćenih četiri vrste lekova, sada koristi samo jedan. Popravilo mu se i raspoloženje, a čak je predložio CaliVitu i svojoj nastavnici.
Filene Tot Ester (Füléné Tóth Eszter), Mađarska, 7%
Otkako sam bila dete, imala sam alergijsku predispoziciju, i tokom leta, morala sam da izbegavam konzumiranje određenih tipova voća zbog alergena. Ali, pošto imam maline i divlje jagode u bašti, nisam mogla da se suzdržavam i ipak sam morala da ih probam. Naravno, za samo nekoliko sati se pojavila alergijska reakcija, osip kože i svrab. Srećom, imala sam Noni kod sebe kući, tako da sam uzimala po jednu kašiku svaka dva sata. Sledećeg dana, simptomi su u potpunosti nestali.
Evelin Georgiu (Eveline Gheorghiu), Rumunija, SM
Zbog svoje alergije na polen, stalno mi je curio nos, gušila sam se i stalno kijala. Kada je bilo cvetanje lešnika, moji dani su bili nepodnošljivi. A pored svega toga, ja radim u cvećari. Moj lekar je preporučio, da promenim radno mesto, i da se manje-više izolujem tokom kritičnog perioda.
Na preporuku svoje ćerke i zeta, počela sam sa uzimanjem CaliVita dodataka ishrani: ujutru po 1 tableta ili kapsula C 1000 Plus, Omega3 Concentrate iMagneZiB6.
Najzad se dobro osećam, kako fizički, tako i psihički. Moja doktorica je bila u čudu, pošto su mi funkcije pluća postale besprekorne, a ni lekove više ne koristim. Svi poznanici u mom okruženju su iznenađeni, koliko mi se izgled i raspoloženje poboljšalo, i prosto mi već zavide, jer ja više ne moram stalno da kijam i duvam nos.
Tot Janošne (Tóth Jánosné), Mađarska, potrošač


Izvor podataka CaliVita
Background image




Obaveštenja i porudžbine:  

biljanadjordjevic1965@hotmail.com  

Telefon 061 622 75 97 

Moj kodni broj: 3814322648 
  Do sledećeg bloga 
Vaša Biljana

2 коментара:

  1. Alergija moze bit bas jako stresogen faktor, pogotovo kad krenu snazno, gusenje, panika, otok..., hitna pomoc i sta pre uraditi za kratko vreme...Calivita ima odlicna resenja, predlazem obavezno uraditi Darkfild mikroskopsku analizu kapi kravi..
    Cestitm Biljo na lepom prilogu
    Zoran Andjelkovic,

    ОдговориИзбриши
  2. Da. Darkfild mikroskopskom analizom jedne kapi krvi može se otkriti mnogo što-šta i ja najtoplije preporučujem svima. Oni koji imaju potrebe za tim mogu mi se javiti da bi ih uputila na doktorku koja to vrlo posvećeno i profesionalno radi.

    ОдговориИзбриши