уторак, 28. април 2015.

DRUŽENJE SA VAMA JE PRELEPO

April - mesec budjenja prirode, kad se stvaranje pokreće, kad mnogi prave planove, kad smo emotivno osetljiviji, ustreptali, kad najedanput osetimo opet mladost u venama i blage misli plene. April mesec u kome sam prošle godine napisala prvi blog i otpočela ovo divno druženje sa vama  i ne znajući ishod i da li će to nekog interesovati, da li će želeti da čita ono o čemu ja pišem, da li će požeti da bude deo tima? I ne mogu vam opisati koliko sam bila iznenađena već prvog meseca zbog broja pregleda i podrške da je prava stvar ono o čemu pišem, da nam je zdravlje svima na prvom mesti i imati informacije u pravom momentu da je zaista neprocenjiva vrednost.Hvala vam na tome, pišite mi i dalje, javljajte se, za oni koji  još ne znaju fb profil mi je povezan sa blogom tako da mi  možete pisati i da se dogovorimo o svemu i naravno tu je vama na raspolaganju i moj broj mobilnog telefona koji je uvek dostupan.   Poklanjam vam pesmu o proleću jutros napisanu.



 Proleće

 Kad u očima proleće ugledam
zašume vetrovi nežno
ko srmu da prosipaju,
zaleprša ko na krilima misao
u daljine neke bliske
i opet  stojim na raskršću
da put onaj gde me noge nose
i duša ište pređem.
Ah ta srma što sećanja budi
protutnji venama i sve ustalasa
i žudi se jako
žudi bez prestanka
sve dok se neki skriveni kutak ne nađe
da odsanja se san potisnut
ko snežnom olujom zavejan.  




Budite zdravi, koristite suplemente, dišite punim plučima, život nema reprizu  i pišite mi a ja vas pozdravljam sve vas 160.633 koliko jutros videh. I otpočnite jutro sa osmehom i pesmom a onda sa omiljenim suplementom ili više njih. 

Moj izbor je uvek Rhodiolin i vitamin C uz dobro jutro, a odma iza Vital B zbog krvne grupe i Super soya lecithin  zbog ovih naglih skokova temperature.





 Do sledećeg bloga pozdravljam Vas
Vaša Biljana

 Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648 




         

Нема коментара:

Постави коментар