уторак, 23. септембар 2014.

U CaliViti NIKAD NISTE SAMI


 U CaliViti nikad niste sami. Svi radimo za sebe ali imamo pomoć od sponzorske linije , nesebično imamo pomoć onih koji su duže u poslu koji imaju više iskustva  i nesebično daju informacije i dele ih sa svima nama  i za dobrobit svih nas. Da li je tako i na vašm radnom mestu . Nisam sigurna. 

 


Pravu poslovnu nesebičnost sam ja otkrila tek kad sam se susrela sa CaliVitom . Pružila nam je sve mogućnosti a naše je šta ćemo iskoristiti od toga, možda  poželite baš sve kao što i ja težim. U svakom slučaju želim Vam dobrodošlicu u nesebični svet CaliVite.   

Dakle deo pomoći je logistička podrška naših lekara koje uvek  možemo konsultovati i pitati za savet  šta u kojim slučajevima najbolje i najbrže pomaže i dovodi do oporavka .  I evo samo delića iskustva drage nam naše doktorke prim. Mirjane Babić Simić 


1.Dete,6god.O krv grupa, alergije, veoma los imunitet, ranice u uglu usana. Majka vodila dete kod nekih privatnika na magnete, sto nije pomoglo. Pomoglo:
Lion kids D 3x1 zvakati posle obroka
Liquid C vitamin 1x2ml,posle jela
Omega 3 ,1x1 posle jela
Na ranice 2x dnevno mazati Oleum Origano

2.Progovorilo dete:
Paraprotex 2x1 uz jelo po pola tablete
Org.Noni,3x1 plasticna kasikica pola sata pre jela
Lion kids D,3x1 posle jela

3.STERILITET
Paraprotex 3x2 pola sata pre jela
C 1000plus,2x1 posle jela
New Life,3x1(a moze i 3x 2 ako je imunitet jako los) posle jela
Ovo vazi za oboje + za muskaraca L. Carnitin 2x1 supena kasika i L Arginin, 2 tablete pre podne uz fizicku aktivnost i 2 uvece pred spavanje.L Carnitin posto je tecan drzati u frizideru.

4./INSULT MOZGA
LOw deuterium Oxycristal,30kapi u 1,5 l negaz, miner,vode
Mega Q10 od 50mg,2x1 posle jela 
Org.Noni,2x1 pola sata pre jela(ujutro i pred spavanje)pun cep
Omega3 2x1 posle jela
C1000plus,2x1 posle j.

5.TU PLUCA(metastaze)
Oxymax,60kapi u 1,5l vode
Org. Noni,3x1 cep pre jela 
New life,3x1 posle jela 
Imunaid, 3x1 pre jela 
Iron plus,1x1 u toku jela(anemija bila prisutna)

6.ARITMIJA ABSOLUTA:
Oxymax , Q10, Rhodiolin  2x1 pola sata pre dorucka i rucka

7.ASTMA
Oximax,Noni,(2x po pola cepa),Sublinqalni Q10

8.UBOD ose,dete 3 godine,
Oleum Origano, spolja, 2-3 kapi popiti dnevno

9.Nemir deteta:
1 kapsula Rhodiolina (pre jela) dnevno smirilo dete

10.VEIN PROTEKT -podmladjuje celo vezivno tkivo!
Crne noge(skoro gangrenozne) za mesec dana uz Vein protekt(2x1 posle jela), C 1000plus 2x1 posle jela SVE NESTALO, cirkulacija se uspostavila!

11.KAMEN U ZUCI (cesto imaju A krvne grupe,nepravilna ishrana)
Holeston-bar 2 kutije popiti u nizu, 3x1 posle jela
Digestivni enzim, u toku jela
Stress menagement B complex, 1 posle dorucka, 2 posle vecere
Rodiolin ,2x1 pola sata pre dorucka i rucka

Doktorku Mirjanu Babić Simić možete kontaktirati porukom  na fb i to tako što ćete ući  kod mene na moj fb profil i u prijatelje je pronaći , otvoren mi je profil, zbog vas dragi moji ,  i pošaljete doktorku poruku i pozovete se na mene , da sam vas ja preporučila i  doktorka će vam odgovoriti . Nakon toga javljate se meni  da vas preporučim kompaniji. Srecno! 

Do sledećeg bloga
Vaša Biljana


 Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648  


Нема коментара:

Постави коментар