уторак, 5. мај 2015.

Ildiko Rakoci - Zašto baš CaliVita ; Marketing plan- DA LI JE OVDE MOJA NADA

       Ako živite u Srbiji i želite da nađete posao u struci ili čak bilo kakav posao proći će meseci  a i možda godine traženja, čekanja, obećanja lažnih i uzaludnih. Ali ipak nije sve tako beznadežno i obeshrabrujuće. Postoji način da se dođe do  dobrog , čak odličnog posla ukoliko ste ambiciozni i otvoreni za primanje novih informacija.  Način rada nije  klasičnih 8 ili 9 i više sati  i ne dobijate platu, već dobijate zaradu. Neće vas testirati, nemate besplatan,  probni rad  neće vas pitati za godine ali ipak nešto trebate raditi. Šta je to ? Poslušajte pažljivo video snimak, odvojite  vaše vreme , možda ćete posle ovog snimka  shvatiti da celog života tražite baš takav posao.

                                                                                                                                                                                                             


  

Ako ste poslušali i poželeli da uzmete deo kolača koji nudi CaliVita ja Vam čestitam, na pravom ste mestu i biće mi drago da saradjujemo. Najbolju odluku u životu ste upravo doneli. Očekujem da mi se javite  a do tada  i 



 Do sledećeg bloga pozdravljam Vas
Vaša Biljana

 Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648 


Нема коментара:

Постави коментар