четвртак, 21. мај 2015.

Pregled žive kapi krvi Darkfield mikroskopom

Juče sam sebi priuštila pregled žive kapi krvi pomoću Darkfield mikroskopa na poliklinici Poliklinika " Bocokić" i prezadovoljna sam. Dok sam na ekranu gledala tu kap krvi i šta se dešava , bila sam potpuno sigurna u dve stvari : Ovaj pregled treba da urade svi, to je prva i druga još više mi je pokazalo da je moja odluka da koristim suplemente potpuno ispravna jer je dr.imunolog Aleksandra Bocokic bacivši pogled kazala: "Odavno nisam videla ovako dobru krv". Zašto je bitno da se uradi kontrola na ovaj način. Da bi vam bilo jasnije pročitajte šta se sve može otkriti blagovremeno iz te jedne kapljice krvi ako odvojite malo vremena i ispoštujete sebe i odlučite da dođete na ovoj prijatnoj i profesionalnoj klinici.

Ispitivanje žive kapi krvi daje uvid u:
Stanje eritrocita, njihovu pokretljivost u plazmi, stepen agregacije (slepljivanja) i poremećaje njihove funkcije
Stanje leukocita i njihovu funkcionalnu sposobnost da se bore sa mikroorganizmima, kao i uticaj acido - bazne ravnoteže na njihovu aktivnost
Stanje trombocita, sklonost ka trombozi i sposobnost zgrušavanja krvi (slepljene grupacije mogu da dovedu do infarkta ili oštećenja drugih organa)
Moguća oštećenja krvnih ćelija (crvenih, belih i trombocita)
Usled dejstva slobodnih radikala, što uzrokuje mnoga oboljenja (ateroskleroza, hipertenzija, MS, artritis i dr)
Zbog nedostatka vitamina, gvožđa i folne kiseline
Usled hroničnog kiseoničkog deficita
Stanje tečnog dela krvi - plazme
Stepen njene čistoće
Prisustvo mikroorganizama (bakterija, virusa, parazita, gljivica)
Prisustvo kristala holesterola, mokraćne kiseline ili patoloških proizvoda (toksini, teški metali, konzervansi i veštačke boje)
Prisustvo ateromskih pločica, što ukazuje na proces ateroskleroze krvnih sudova
Prisustvo fibrinskih vlakana u plazmi, što ukazuje na oboljenja jetre


 Preventiva je zaista moćna na ovaj način. Iskoristitie priliku da saznate  pre nego se uopšte pojave simptomi, na samom početku i suplementacijom možete doći do odličnog zdravlja.





Javite mi se, ovo je siguran put da imate zdravlje u svojim rukama . Od Vas zavisi. Ne čeka se na zakazivanje mesecima i odmah dobijete analizu krvi i dijagnozu kao i preporuku koje suplemente da koristite. Suplementi deluju na uzrok i automatski se otklanjaju posledice. Sve je lakše ako se zna na vreme .






Do sledećeg bloga pozdravljam Vas
Vaša Biljana

 Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648 





Нема коментара:

Постави коментар