среда, 3. децембар 2014.

13 DECEMBAR 2O14 CROWNE PLAZA BEOGRAD - MESTO GDE SE SANJA BUDAN





Dragi moji , uh kako volim kad zavirim na sajt kompanije i vidim novosti  i pročitam ih  i vidim brigu za sve nas i trud  i želju da nam se pomogne, da se sačuvamo, da pomognemo svom organizmu,  da lagodnije živimo, da imamo šta novog da preporučimo , da damo nadu bolesnima  ili onima kojima je potrebna pomoć zbog ukućana. To tako fino pokreće, kad imate ovako divnu kompaniju za saradnika koja misli u svakom trenutku na dobrobit  svojih  saradnika  - prijatelja. Bolja je reč prijatelj jer ja se tako osećam kao da imam jednog sigurnog, bezbednog, stabilnog prijatelja i kad ga doživljavaš kao takvog onda znaš da što god da ti se desi da imaš rešenje , da postoji izlaz i zato sam zahvalna Bogu što me uputio na ljude koji su pre mene saznali za kompaniju pa i mene pozvali. Mogle su sve ove inforacije prolaziti pored mene a ja da ne znam  i ne znam kako bi tad živela. Vrlo obično pretpostavljam, možda tužno i bolesno jer ne bi znala lek, ne bi imala način , ne bi imala prevozno sredstvvo do tamo gde ja želim ići i bila bih jako nemoćna. ne bi mogla pomoći svojim prijateljima koji pate u bolesti. To bi bilo žalosno zar ne? A ovako radost svoju delim sa vama CaliVita nam nudi rešenja za sve daje u izobilju kotaricu prepunu poklona, za koji ćemo se odlučiti to zavisi od nas samih ali nam niko ne brani da koristimo sve:
1.popuste prilikom kupovine od 25% ako se registurjemo kao potrošači 
2. da koristimo sve akcije iz meseca u mesec koje kompanija nudi. 
3. da koristimo dodatne akcije i popuste 
4. da uživamo u zdravlju koristeći proizvode
5. da preporučujemo svojim prijeteljima
6. da formiramo svoje preduzeće
7. da sami odredimo koliko ćemo zaradjivati  
8. da korstimo alate CD, DVD, preporučene knjige, da se usavršavamo kroz seminare... i dođosmo do seminara. 

E to je ono što bi želela da podelim sa vama koji me pratite, koji čitate moje blogove. Seminar je mesto gde se doživi, vidi, oseti veličina posla. Mesto gde se oseti divna energija zadovoljnih ljudi, dobrih ljudi,  mesto gde se raduje,  gde se srećemo sa prijeteljima, saradnicima , kolegama, gde dobijemo nove snove, postavljamo nove ciljeve. Ajde da nas bude što više na takvim mestima. Za deset dana je seminar  tačnije 13. decembra, subota je 2o14 godina , vreme vikenda, kad se možemo družiti u prelepom zdanju hotela sa divnim prijatljima, uspešnim ljudima, sa ljudima koji imaju viziju, koji nisu zaboravili da sanjaju i koji imaju rešenja  i načina da se snovi ostvare.  

















I ove cifre svakog minuta rastu, ajde da budemo u timu uspešnih,  da primimo i mi priznanja  i nagrade i nagradna putovanja na predivnim ekskluzivnim mestima, jer sve što je na zemaljskoj kugli možemo i mi videti jer nije to za tamo nekog nego može biti i za nas.  A počinje se vrlo jednostavno - korak po korak. Jedan predivan korak je odluka da se bude na seminar. Dobrodošli ... i rezervišete karte kod svojih mentora. Da li ste to već učinili? 
Ja jesam .










 Vidimo se  ! ! !



Obaveštenja i porudžbine:  
biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648




Нема коментара:

Постави коментар