недеља, 28. децембар 2014.

Info veče 27.12 2014.DODACI ZA MUŠKO I ŽENSKO ZDRAVLJE

Kad sam krenula predveče  na bulevar i izašla iz zagrejanog predsoblja  na ulicu,  dočekao me je leden vazduh. -2  u Nišu sa vetrom, tako da je što se kaže subjektivni osećaj  i hladnije ali nije me to sprečilo da odem do mesta na kome se dešavaju najlepše stvari te večeri. Bolje energije nema u gradu i okolini jer uvek kad je info veče kompanije CaliVita i dođu menadžeri, saradnici, prijatelji i lekari kompanije uvek struji pozitivna energija. Učiti od ovih divnih ljudi,  uspešnih i zadovoljnih koji imaju život dostojan čoveka i druženje sa njima je ono  što me uvek  vuče da budem sa njima. Jer znate vi ste skup petoro ljudi sa kojima ste najčešće u kontaktu, sa kojima se družite. A oni nesebično daju informacije kako  postići ono što poželiš šta god da je, daju istrasirani put samo treba primeniti. Tako je bilo i ove večeri



Lekari i menadžeri svi zajedno.




I zaista je bilo predivno i vrelo kako reče dr. Katarina Nikolić. Dobila je temu dodaci za   muško  i žensko zdravlje



 


















  




Završila je dr.  Kaća svoje informisanje   uz osmeh i poželela da lepo provedemo praznike naravno uz korišćenje ovih proizvoda  jer sada u vreme praznika imamo više vremena za sebe.

Doktor hemije Slobodan Anđelković naučnik, istraživač, radi u bratskoj nam zemlji Grčkoj  iznenadio nas je svojom posetom i obradovao,  sa oduševljenjem i ponosom  je govorio o CaliViti jer je i sam deo tima CaliVite. Preko CaliVite dobijam sve najnovije  naučne informacije, rezultati istraživanja su mi na dohvat ruke i u vrhu su po istraživanjima ili su vrlo blizu vrha. Na zapadu pogotovo u Americi lekari klasične medicine vrlo rado prate istraživanja integrativne medicine i primenjuju da bi se očuvalo zdravlje ljudi, na Balkanu ti ide  malo usporeno ali me svaki pomak raduje i CaliVita ima velikog udela u tome, zato sam ja srećan čovek. Koristim ove vrhunske proizvode i mnogo mi znače na očuvanju zdravlja.
 

 

 












 Svi smo sa pažnjom slušali pokušavali da zabeležimo najvažnije , neki od nas su slikali  , ređali su se predavači i svako  je imao osmeh na licu dok je prenosio delić svog iskustva i iskrene želje da iduća godina bude  bude uspešnija od svih dosad.

 


 









Dr. Mirjana Babić Simić iz Beograda uvek za nas ima poneku misao  pa je tako bilo i ovog puta. Sebastijan Knajp je pre više od 100 godina rekao rečenicu koja i danas znači samo jedno: "Lična je odgovornost svakog pojedinca  za sopstveno zdravlje!!! Dakle ako imamo tu odgovornost znamo šta nam valja činiti. A uz proizvode Calivite imaćemo ne samo psihofizičko zdravlje dobićmo i finansijsko zdravlje  koje jedno bez drugog ne ide. Odluka svakog od nas je i da li želimo da živimo ili životarimo.



I na kraju šta da vam kažem, slikanje  za uspomenu  moj mentor, prijatelj, podrška i učitelj prof.Zoran Anđelković i proizvodi kompanije CaliVita i ne samo proizvodi, već ceo sistem poslovanja  je nešto što kad vam uđe u krv ono vas greje, pokreće, uči, daje nadu da uvek ima rešenje što god da vam život donese i onda... ne brinete, jednostavno snaga CaliVite je veoma moćna i sigurna a na nama da budemo kreatori i uzmemo ono što nama odgovara.  Da sa osmehom koračamo kroz život. Zato i ja sada u ovom momentu sa osmehom  želim svima vama koji čitate da donesete odluku da ostvarite svoje snove, da budete zdravi, vitalni, srećni i nasmejani .



Do sledećeg bloga Vaša Biljana




 Obaveštenja i porudžbine: biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648








1 коментар:

  1. Predivan izvestaj BILJO,,sa mnogo truda i emocije..
    Zelim Ti od srca svaki uspeh na svim zivotnim poljima
    SRECNO U NOVOJ 2015 GOD

    ОдговориИзбриши