понедељак, 15. децембар 2014.

ODLUKA

    
Dragi moji ne znam vi , meni je mnogo teška faza donošenja odluke. Tada ko da me kandžama neko stisne i ne da mi da se maknem, vrlo bolan proces. Oduvek je takav bio. Nikad nisam umela da naprečac donosim odluke ... u  trenutku. Nekad bi možda delovalo tako ali samo deluje verujte . To mora da krčka u meni, da se preliva, odvaja bitno od nebitnog, da se dobro prokuva... da sazrim ja sa tom namerom da vidim sebe i onda kažem -  da,  može. Ili ne, ne želim. I kakvu god odluku da donesem u tom trenutku ja više ne razmišljam. To je to. Nema povratka, nema  " e ,  pa ja nisam znala, pa nisam shvatila, nešto tu meni nije štimalo i ja sad  sam se predomislila" 

 

ili ne daj Bože da tražim izgovore. Tek na njih sam alergična, mnogo su providni a i tad se tako pada, žestoko, ko razume, kome je reč data bitna. A svi imamo stalno potrebu da donosimo odluke. Svi hoćemo da se osećamo važni da se nešto kao pitamo i da biramo ali trebamo biti svesni da kad odlučujemo o nečemu mi imamo i odgovornost. Za najmanje bitnu odluku , za majušnu za koju smo pitani, mi imamo odgovornost  i to je ono što ne štima, što se  reč na današnje vreme lako daje, mnogo se površno razmišlja, nema se vremena da se razume  i ima zbog toga mnogo problema.
 

 Ali taj prvi korak se mora načiniti, taj prvi korak ima ogroman značaj, taj prvi korak se zove odluka i kako odlučimo takav sadržaj života ćemo i imati. Razmislite kod odlučivanja i dan i dva. Dogovorite se sa sobom šta želite. Tokom odlučivanja tražite ljubav da vam pomogne. Ako se odlučite iz ljubavi imaćete Božji blagoslov  i bićete srećni na svom putu. Zato nemojte se bojati da donosite odluke, nemojte se bojati da imate
odgovornost . Vi odlučujete o svom životu vi ste odgovorni za to kako ćete živeti. Od vaših odluka to zavisi. Razmislite koliko god da je bolno - vredi . Kad se nađete pred nekim izazovom koji može  promeniti vaš život na bolje, prihvatitie. Jer samo čovek koji je zdrav fizički, psihički i finansijski može biti i slobodan čovek . I zašto sve ovo pišem jer sve ovo objedinila je CaliVita u svom poslovanju . CaliVita - Izazov kome vredi reći da.
             









Izazov 
Zatalasa se k'o na pučini bura, 
ispliva k'o sirena 
i izvi se iza hridi 
pojavi se,
u lice mi se upilji, 
čika me ... 
izazov novi, 
blještav, 
lepršav,
neodoljiv... 
a dozvoli da dodirnem ga ,  pomirišem, 
osetim, 
u srce mi se primi, 
sraste, 
zapleše od sreće 
jer dom naće. 
Zagrlih ga čvrsto, 
snažno a nežno, 
da oseti toplinu i sigurnost 
i snagu volje 
"Da .. ja to mogu" rekoh
 i ta odluka pokrenu sve. 

Autor Biljana Đorđević







Odluka je prvi korak. Odlučujte iz ljubavi,  nemjte se bojati, kad odlučite ne stajte, ne vraćajte se unazad , da se pitate da li sam to pravilnu odluku doneo.  Ja sam odlučila CaliVita je kompanija  koja pomaže da se uspešni ljudi sretnu. Da se pronađu, prepoznaju, da oni koji ne žele mrvice života dobiju onaj deo kolača koji njima odgovara. Svima onima koji požele da ostvare više , koji znaju da zaslužuju više, koji donesu odluku i kažu - da,  ja želim dobrodošlicu. Kad donesete čvrstu odluku  sve se pokrene, sve se menja, tad snovi postaju ciljevi i put se nađe. Na tom svom putovanju  možete  biti sa mnom  i da se na nekom od sledećih seminara  uspeha sretnemo. Sa jednog takvog  sam došla pre par dana  i dok ovako još sređujem utiske i pravim mozaik  kako da vam bolje dočaram ispisah vam i ove redove.  







Pozdravljam vas do sledećg bloga 


 Vaša Biljana     





Obaveštenja i porudžbine:   biljanadjordjevic1965@hotmail.com 
Telefon   061 622 75 97
Moj kodni broj:  3814322648





Нема коментара:

Постави коментар